2650m výškový tábor, 28.6.2011 19:39:39
Ahoj ráno jsme vstali, vůbec se nám nechtělo. Otevřem stan a co jsme měli balík jídla asi tak 3kg tak venku ze stanu a roztrhaný. Část venku a část nikde. No nic sbalili jsme stan a tradá na těžko do výšek postavit výškový tábor. Po 6ti km v 2000m jsme pořád nacházeli stopy těch těstovin. Co to mohlo odtáhnout fakt nevíme. Když nezahaníme krávy aby nám nezničily stan, tak budeme asi zahanět nějaké další zvířata co mají hlad (asi liška). Každopádně jsme v 2650m a máme postavený stan. Řeknu vám, je to jiný pocit dole mluvit o výstupu a pak být přímo před tím. Cestu po ledovci nemáme prošlápnutou což je škoda, ale podle mapy víme kudy se jde. Vrchol nevypadá nijak strašně. Je jasno, vidíme tady fakt hodně daleko. Myslím, že alpské sluníčko si tak trošku popaluje a pocítíme to zítra. Náš hostitel nám nabídl noc na chatě zdarma, tak po vrcholu. Už nás i sponzoruje ranním čajem/kávou, sprchou a už padl i nějaký ten panáček :D Předpověď na zítra po dobu výstupu i sestupu má být jasno, tak snad bude. Máme trošku i záložní plán když by se vrchol nepodařil touto cestou přes ledovec (vede tam ještě jiná). Tak teď pro vás uděláme společnou foto, najíme se proteinové tyčinky, vyčistit zuby a jdeme spát. Ráno v 3:40 vstanem a v 4:00 razíme k vrcholu. Máme to 800 výškových metrů. Vyvěsil jsem tibetské lungty i vlajku, tak doufám, že nám hora dopřeje. Držte nám palce a můžete poslat i nějakou podpůrnou sms (komentáře si přečíst nemůžeme). Fotka nic moc. Hoře zdar!